Hoe kom je achter iemand zijn geboorte datum en plaats omdat je het de persoon zelf niet kunt of wil vragen.

Ik ben bezig met een speurtocht die betrekking heeft op mij. Daarbij speelt een persoon een belangrijke rol.
Maar daar ik zeker van me zaak moet zijn en onzekerheden moet uitsluitend is zijn geboorte datum en plaats voor mij de sleutel van het verhaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
28.4K

Antwoorden (4)

Via via vragen in haar of hem omgeving. Of als je zijn naam achternaam kent op hyves, facebook bespeuren. Als dat ook niet helpt zijn familie informeren maar op een snake manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook, hyves. www.wieowie.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijdt die persoon in zijn eigen auto?
Rijd met uw fiets tegen de auto aan en wissel ivm de schade persoonsgegevens uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je diegene via deze site vinden?
http://www.stamboomzoeker.nl/