Kiwa doet hier zelf het woord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel moolkeesje

Andere antwoorden (1)

Kom op, GOOGLE!!!!

Knip-plak

Kiwa Register B.V. is sinds juni 2010 onderdeel van Kiwa N.V. Kiwa Register is een organisatie die gespecialiseerd is in het afgeven van waardedocumenten, het registreren en verstrekken van informatie, het optimaliseren / overnemen van administratieve processen en het verrichten van facturatie activiteiten.
Kiwa Register bestaat uit gedegen, betrouwbare en integere professionals met expertise op administratief en bestuursjuridisch terrein. De medewerkers van Kiwa Register zijn breed inzetbaar en gespecialiseerd in het snel en accuraat behandelen van aanvragen en registreren van gegevens.