Wat kunnen we doen? (zie toelichting)

Mijn ouders gaan verhuizen, binnen zelfde woningzorg. De buurt waar ze nu wonen word gerenoveerd. Het huis waar ze naar toe verhuizen zou al klaar zijn maar word pas sept./okt. nu staat de woningstichting er op dat de woning waar ze nu in zitten toch gerenoveerd word in mei/juni. Mijn ouders zijn erg hulpbehoevend. krijgen dagelijks thuiszorg.
Hier in huis kan mijn moeder absoluut niet makkelijk naar boven. dus hier logeren is ook niet echt een optie, buitendat het zou betekenen dat ze 2 maal spul moeten verplaatsen enz.. Woning stichting wil hun woning niet uitstellen met renoveren ivm subsidie en is te lastig voor de technische dienst om terug te komen voor een woning, zeggen ze.. Wat zijn de rechten van mijn ouders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ze kunnen niet zomaar op straat gezet worden dus woonstichting moet voor tijdelijke onderdak zorgen dus een woning