Twee huizen huren + inschrijven in 2 gemeentes

Momenteel huur ik antikraak voor een lage prijs, ik heb een woningbouwhuis aangeboden gekregen en wil deze graag aannemen, maar ik wil mijn antikraak huis niet opgeven. Is het mogelijk om beide huizen te huren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
2.4K

Antwoorden (2)

Je zou je huurcontract moeten nakijken, want sommige woningbouwverenigingen willen niet dat je elders nog een huis huurt.

Twee woningen huren zou dus nog wel kunnen, maar ingeschreven staan in twee gemeentes dat is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult van het het woningbouwhuis je officiële verblijfplaats moeten maken. Als je antikraak organisatie het goed vind (of als je ze niets vertelt) kun je ook je anti kraak huis blijven gebruiken. Maar veel anti kraak organisaties eisen dat je de meeste nachten thuis bent wijn controleren dat ook.