nee, dat mag niet.
wel is het zo dat je je woning/tuin open moet stellen als er reparatie- of onderhoudswerkzaamheden moeten worden verricht, maar de verhuurder moet dat van tevoren met jou bespreken.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor die -

Andere antwoorden (1)

Neen, ook de woningbouwvereniging moet jouw privacy respecteren. Uitsluitend bij 'calamiteiten' waarbij direct actie vereist is (Ernstige waterleiding lekkage, gaslek.......) mag men zonder toestemming te vragen je pand betreden om erger te voorkomen. Uiteraard zal men wel eerst met bewoner in contact proberen te treden! Maar mocht je er dus niet zijn, of niet mee willen werken: Bij zo'n ernstige omstandigheden als zojuist beschreven mag het wel.