wat gebeurd er met je post als je in detentie zit?

En wordt je ingeschreven, in de pi waar je verblijft? En krijgen bedrijven bericht van uit een pi?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
jc54
13 jaar geleden
Aan je naam te zien, al twee keer gezeten in een penitentiaire inrichting?
Alleen die extra P kan ik niet herleiden.

Het beste antwoord

als je een normale straf uitzit dan word je post altijd geopend om tekijken of er geen smokkelwaar in zit verders word je post niet gelezen ten zij er vermoedens zijn dat je ergens mee bezig bent wat niet mag

er is ook geprivilegieerde post dit is de post die je ontvangt van bijvoorbeeld je advocaat deze mag niet worden geopend door de piw-ers en al helemaal niet gelezen

ik vertel je dit vanuit 22maanden ervaring

Toegevoegd na 1 uur:
je staat overigens dan ook ingeschreven in de pi waar je verblijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke antwoord!!!! Maar 22 maanden gaat ook north in je koude kleren zitten ... Hoop dat het.nu goed gaat met je!

Andere antwoorden (3)

Je post wordt in elk geval gescand, en afhankelijk van hetgeen waarvoor je in bewaring gesteld bent, kan je post ook nog eerst gelezen worden.
jc54
13 jaar geleden
In Nederland krijg je die gewoon (na controle), tenzij je in volledige afzondering zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Post gaat gewoon naar huisadres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in mijn gheval was dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is in de gemeentelijke basis administratie het adres van de PI opgenomen.