hoeveel kleding mag je meenemen als je, hè moet melden bij hvb?

hoeveel kleding mag jr hebben in een huis van bewaring? En hoe werkt het regime in een hvb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

ik had een weekend tas en daarna liet ik kleding invoeren

verder is het regime behoorlijk saai:
1uur luchten
1uur recreatie
bij mijn weten was het 2x een uur sporten in de week
en je kunt een tv huren voor de tijd de je op cel zit
al met al vond ik het net center parcs

je kunt daarentegen nog altijd het beste in een gewone bajes zitten veel relaxter daar je eventueel kunt werken etc.

je hoeft ook niet bang tezijn voor amerikaanse fratsen je hoeft niet bij een bende en je word ook niet misbruikt ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als bewaker krijg je een uniform.Of bedoel je als logé ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als logé! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joepie!!! op kamers!!!! +1 sherpa :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met volpension!
Ik sluit me bij de vorige post aan.
Neem een goede weekendtas met kleding mee. Denk dan vooral aan de kleding met touw/riemen/veters/enz. Deze kun je niet aan hebben. Altans, niet met de veters, riemen, etc. er nog in, op of aan.
Dus neem gewoon een goede tas met kleding mee.