Is het verboden om in je zwembroek te snowboarden of gewoon stom?

Ik ben een ervaren snowboarder en zou voor de grap graag een keer in mijn zwembroek een afdaling maken. Is dit strafbaar/verboden/of gewoon stom?

@ Oostenrijk,

Toegevoegd na 38 minuten:
Dan weet ik wat ik ga doen komende week ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je dat wil, dan mag dat. Het is niet verboden. Slim is het echter niet. Een board en ski's zijn superscherp. Bij een ongelukkige val kun je makkelijk gewond raken, als iemand over je benen skiet. Draag dus liever een goed beschermende broek.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij is het niet verboden, alleen als je in je blootje zou gaan, zou het aanstootgevend zijn en daarmee verboden.
En of het stom is, ach als jij een goede snowboarder bent, een goede weerstand hebt en zonder vallen naar beneden gaat, valt het wel mee. Bekijks zul je in ieder geval hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien valt het onder ordeverstoring. Maar ik weet niet hoe Oostenrijkse wetten zijn. Stom lijkt het wel, maar ja, je leeft maar 1 keer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon legaal om met je zwembroek te gaan snowboarden. Slim is het alleen niet, de sneeuw zorgt voor flinke schaafwonden als je met blote huid valt.

Dus ik zou vooral afwegen of het, het waard is.