Kan ik met een mijn telefonie abonnement meedoen aan belspelletjes?

ik heb een Flex (T-mobile) abonnement, hierbij spaar je niet gebruikte belminuten op. Ik heb nu nog een tegoed van ~ €60,- staan, kan ik hiermee meedoen aan belspelletjes? (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ja dat kan. Ik heb ook een flex abonnement. Alles gaat uit 1 bundel. Dat is nog een oud abonnement nl.
Wel in de gaten houden hoeveel tegoed je nog hebt he. Bel daarvoor 1202 optie 1

Toegevoegd na 43 minuten:
Ff voor de mensen die mee lezen. Flex particulier is een abonnement wat niet meer bestaat. Flex zakelijk bestaat nog. Ik heb een flex particulier abonnement, die ik door laat lopen omdat ik €137,- erop heb staan. Kan ik lekker meedoen aan belspelletjes 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1202 is een gratis nummer. O ennuh je hebt toch echt een FLEX abonnement he. En geen relax. Relax is nieuw en dan zijn de voorwaarden anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flex zakelijk daar gaat ook alles uit 1 bundel. Belspelletjes valt onder servicelijnen. Dus je kan daarheen bellen. Idd. 1202 kan je niet bellen met een zakelijl abonnement helaas. Maar je kan best ff meedoen. Is geen probleem hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check je inbox ff

Andere antwoorden (1)

Nee als het goed is dan is dat buiten de bundel