Kun je een schadevergoeding krijgen van de school voor beschadigingen van persoonlijke eigendommen/lichamelijke klachten veroorzaakt door de school?

Door nalatigheid van de conciërges op onze school worden persoonlijke eigendommen (vooral fietsen) vernield. En ook de grote aantallen studieboeken die wij dagelijks voort moeten slepen veroorzaken langdurig letsel. Later zal dit flink wat kosten met zich meebrengen dus vandaar de vraag of de school dit dan zou moeten bekostigen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kun jij bewijzen dat de conciërge nalatig is? Hij beveelt jou toch niet om jouw fiets op die plek neer te zetten? dat doe je nog altijd zelf, jouw eigendommen neem je nog altijd zelf mee naar school en als je die gewoon goed bij je houdt (andere dingen dan je fiets dus) dan kan daar niks aan beschadigen, behalve door jezelf. en al die boeken meesjouwen, ja dat doen we nu al zoveel jaar. 10 jaar geleden toen ik op school zat sjouwde ik niet minder boeken dan jou mee rond hoor, dus zo erg is het allemaal ook weer niet. Ik denk dus dat je geen schijn van kans maakt, maar dat is mijn mening. ik vind het nogal ver gezocht, zo kan je wel door blijven gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100