Onderbetaald tijdens nachtwerk? Wat zijn de minimale nacht toeslag tarieven?

Hallo,

Ik werk sinds kort bij een distributie centrum, ik verdien er 8.84 euro per uur ( bruto ) als 20 jarige, inclusief vakantie toeslagen van 8%, ik heb een fulltime nul-uren contract. Ik werk alleen van half 8 tot 5-7 uur s'ochtends en na 24:00 krijg ik 10% extra als nacht toeslag, ik ben benieuwd of dit normaal is want ik vind 10% extra om de hele nacht door te werken wel heel erg laag.

Mvg,

Marnix

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K

Antwoorden (2)

ik weet niet juist hoeveel je zou moeten krijgen maar in ieder geval wel een pakje meer hoor .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor moet je in de cao van het bedrijf kijken. Hierin staat deze tarieven en toeslagen benoemd. Ik weet niet onder welke cao jullie vallen. Deze toeslagen kunnen per branche verschillen.
ronron1212