ik wil graag weten wat mijn rechten zijn als ik en mijn ex-vrouw omgangsregelingen hebben.

beste goei vragen lezers

ik wil graag weten wat mijn rechten zijn als ik en mijn ex-vrouw omgangsregelingen hebben. en als zij daar misbruik van maakt. want ik wilde mijn dochtertje van de kinderdagverblijf zien maar daar gearifeert hoorde ik pas dat mijn dochtertje ziek was. zij was wel door iemand opgehaald maar ik vraag me af of ik daar ook geen toestemming voor moet geven of opseminst iets van hoor. en dat iedereen mijn dochtertje maar ophaalt die ik niet eens ken. ook van mij ex-vrouw hoor ik niks dus ik ben echt helemaal niks voor die mensen, alvast zo komt het wel over. kunnen ze dit zomaar doen en ik mijn dochtertje maar niet zien. ze vertellen mij dat ik pas om na 3 uur kan komen zien dus dat lijkt mij ook een heel vaag verhaal.

graag hoor ik nog wat van jullie en graag tips.

mvg ik,

p.s: ik heb wel en advocaat maar die vertelt me dat ik rustig moet blijven wachten tot dat we voor de rechter komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Je hebt het recht om je kind te zien. Maar als er nog geen regeling is afgesproken moet je maar even afwachten. Als de regeling eenmaal tot stand is gekomen moetje niet verwachten dat ze alles aan je verteld wat er op de momenten dat het kind niet bij je is gebeurd. Als ze het kind door een ander een vriendin of vriend van haar wil laten ophalen is dat wat zij beslist. Veel succes met de omgangsregeling ik hoop dat jullie er goed uitkomen
ronron1212
13 jaar geleden
Misschien wordt je hier iets wijzer van. kan je er in iedere geval rekening me houden
http://www.goeievraag.nl/vraag/moeders-ongestraft-omgangsregeling-tussen-kinderen.72867

Moeders kunnen een hoop (aan)doen.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wil ik best geloven hoor. maar ik ken ook een paar vrouwen en dan denk ik bij mijzelf ... jeetje wat moet er in godsnaam gebeurd zijn om zo te doen. Het worden ware heksen en spelen met de kids om alles te bereiken wat ze willen. Dat bedoelde ik ermee. Ben zelf een vrouw en zeg altijd dat ik hoop zo neit te worden als het op een scheiding aankomt. Maar ik weet ook dat ik niet zonder mijn kids kan.