nee dat is niet mogelijk
bijna geen een cadeaucard kun je inwisselen voor geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je zult wat moeten kopen.
Maar misschien kan je iets kopen ter waarde van je cadeaucard en vervolgens het product kunnen inruilen voor geld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben bang dat ze daar niet intrappen omdat op de kassabon komt te staan dat je met een cadeaucard hebt betaald
maar je kan het proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, dan krijg je er van mij ook 1, haha.
Een cadeaucard heeft al de winst opgeleverd: Als de shop in kwestie er een artikel voor levert, kost het hun alleen de inkoopsprijs van het artikel.
Stel dat ze er 30% winst op maken, dan is op iedere euro 30 cent verdient.
Leveren ze jou nou het complete bedrag in geld terug, dan hebben ze een actie gepleegd waar geen verdienste op zat. Dat doen ze dus niet.