Hoe krijg je een vergunning voor stickers plakken?

Ik wil op een gegeven moment stickers gaan plakken op plekken in amsterdam om mijn website waar je gratis gitaar kan leren spelen te promoten.

Hoe krijg ik een vergunning hiervoor? En wat is de prijs die daar aan hangt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K
Ivana
13 jaar geleden
Mag je hier je website ook even vermelden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die website staat al in zijn profiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt maar voor de stickers wordt het een andere website. Dus dat doet er niet toe.

Antwoorden (2)

Schrijf een brief/mail aan de gemeente en vraag of je een vergunning kan krijgen hiervoor. Je krijgt dan vanzelf antwoord terug of en zo ja, waar je die kan aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer bij de gemeente. Maar ik denk dat het alleen dat je voor een speciaal doel een vergunning krijgt.

Ik weet dat in Utrecht een theaterbedrijf een aantal stickers heeft verspreid door de gehele stad, maar alleen met de regeling dat ze weer netjes opgeruimd moesten worden na afloop van hun aangekondigde evenement.