Het verwijderen van een reactie kost je nu plotseling 5 punten, dat was eerst 0 punten... Wist je dat?

En het staat niet vermeld bij de puntentelling...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Maar een reactie wordt toch om dezelfde redenen verwijderd als vragen en antwoorden? Omdat ze niet voldoen aan de richtlijnen. Dus 5 punten aftrek is wel op zijn plaats denk ik.

Of kom je hierdoor niet meer op de 1000 punten per week, Xinix?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee...

Maar ik verwijder dan ook geen reacties van mezelf. En de reacties die door een Moderator verwijderd zijn kan ik nog steeds op 1 vinger tellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het gemerkt.
En dan staat er: Ben je het absoluut niet eens met deze beslissing van de moderator? Neem dan contact op met Goeie Vraag via het contactformulier.

Ben benieuwd of ik nog wat hoor op mijn bezwaar.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 3x bezwaar aangetekend en 0 terug gehoord.
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat is nou weer minder.
Eerlijk is eerlijk, bij mij is een tijdje terug een verwijderd antwoord teruggezet na een bezwaar van mijn kant. Maar niet nadat ik eerst hier ergens had opgemerkt dat je nooit antwoord krijgt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kreeg telkens als ik een klacht had bijna gelijk antwoord, misschien waren ze wel te druk met mijn klacht dat ze de jouwe waren vergeten ;P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb één keer via het contactformulier een klacht ingediend tegen een verwijderd antwoord en het is binnen een paar uur opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je denkt toch niet dat ik de moeite ga nemen bezwaar aan te tekenen. Laat ze die punten lekker houden.
AWM
14 jaar geleden
Het gaat mij natuurlijk ook niet om de punten. Meer om het principe.
Maar ik heb nu keurig antwoord gehad.
En dat doet goed.
Nee, ik wist het niet.

Ik kan er wel inkomen dat het punten kost. Wel vind ik dat het verwijderen van een reactie wat minder punten moet kosten dan het verwijderen van een antwoord, en dat dat weer wat minder punten moet kosten dan het verwijderen van een vraag.

Hoe dan ook vind ik dat de regels niet zomaar mogen worden veranderd. Ik vind dat een ingrijpende verandering, zoals het gelijkstellen van de schermnaam aan de aanmeldnaam, vooraf moet worden aangekondigd. Twee weken vooraf lijkt me redelijk.

Andere veranderingen, zoals wijzigingen in de regels of in de puntentelling, mogen ook worden aangekondigd op het moment dat ze in voege gaan. Maar dan wel duidelijk, middels een link op de voorpagina die een andere kleur krijgt als er sinds je laatste bezoek iets is veranderd. Of door een bericht in je berichtenbak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je heb toch punten zat. Maar ik moet een antwoord geven anders stuurt een nitwit deze opmerking naar de reacties en ben ik mijn punt kwijt.......... Ja, dat wist. Zo dat was het antwoord tot vergaring van meer kennis en diepr inzicht, punt vilig esteld zou ik zeggen. Eigenlijk kost het je dus 8 punten, 5 omdat ze hem verwijderen en nog eens 3 omdat je de vraag had gesteld, want die 3 krijg je ook niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7 want je kunt nog eens de vraag beantwoorden...
Nee, wist ik niet.
Maar is me ook nog nooit overkomen, dus dan kan ik het ook niet weten.
Wat lees ik nu, krijg je je punten ook niet meer terug als je je vraag sluit? Vanmiddag nog wel! Vreemd. Niet dat die punten nu echt belangrijk zijn, ik ben aan het sparen voor een espresso apparaat, nog 5 punten en dan heb ik hem :-)

Fijn dat we zo netjes op de hoogte gehouden worden door dat bericht dat zo duidelijk op de voorpagina staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, ik heb Kempo's reactie te vlug gelezen :-)
wist ik niet! Waarom eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je stelling klopt niet helemaal, dus ik kan je vraag niet beantwoorden met 'ja' of 'nee'. Als een reactie wordt verwijderd door een moderator kost dit standaard 5 punten. Dat is altijd al zo geweest.

Moderators hebben echter de optie om geen strafpunten uit te delen, in geval van duidelijke vergissingen. Een goed voorbeeld daarvan is als iemand per ongeluk een reactie 2 keer plaatst.

Je hebt gelijk dat dit niet in het puntenoverzicht staat. Daar zullen we binnenkort wat aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, maar ik hoef ook geen reacties te verwijderen