Bestaat er ook een gokcircuit over het kabinet?

Als je kijkt dat er in iedere sport wel een gokcircuit achter zit.
nou wil ik politiek niet vergelijken met sport maar het is wel
iets waar veel mensen mee bezig zijn en ook (in)direct bij betrokken zijn.

Dat er bijvoorbeeld geld wordt ingezet door mensen die zeggen dat het kabinet binnen een jaar valt.

Of dat er geld wordt ingezet op wie de nieuwe minister president zal worden of iets dergelijks?

Is er ooit eens in Nederland of ergens in de wereld een soort van bewijs gevonden dat zulk soort dingen plaatsvinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk gebeurt dat, kijk bijvoorbeeld eens op het ierse

http://www.paddypower.com/bet/novelty-betting/other-politics

Je kan echt op de raarste dingen wedden/gokken .