Waar kan ik de vakanties en vrije dagen vinden van kinderen van 4-18 in Duitsland, Frankrijk en België?

Wij willen volgend jaar in april/mei/juni een paar doordeweekse dagen naar Europapark maar dan wel als al die landen geen vrij hebben.

Het gaat dus om wat hier basisschool en middelbare school heet en voornamelijk eind april/begin mei.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb hier wat bronnen voor je. ik hoop dat dit is wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor België is er alleszins vakantie van 28/10 tem 3/11, 23/12 tem 5/1, 3/3 tem 9/3, 7/4 tem 20/4 en 29/5 tem 30/5. Feestdagen: 1/11, 11/11, 25/12, 1/1, 20/4, 21/4, 1/5, 29/5, 8/6, 9/6

Scholen maken natuurlijk ook geregeld wel eens de brug bij een feestdag, maar dit zal geen grote volksverhuizingen veroorzaken..

De rest kun je ook terugvinden in onderstaande links.