In de Stad Utrecht doen een paar stoplichten op een kruising het niet. Waarom let dan niemand meer op het verkeer en rijdt als een gek door?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Een kwestie van 'ikke ikke, en de rest kan stikke'. Ze willen allemaal zo snel mogelijk thuis zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet echt een vraag maar meer een uiting van ongenoegen, tevens is de vraag alleen te beantwoorden door de mensen die dat doen

Het beste antwoord

Omdat mensen in wezen egoïstisch zijn. En in Nederland gelden (verkeers)regels vooral voor anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als iemand een ongeluk krijgt, ligt de schuld altijd bij de gemeente. En als je je auto goed hebt verzekerd, en je nek is bestand tegen een crash, en je hebt een goede smoes om eronderuit te komen bij de verzekeringsmaatschappij, dan willen veel mensen wel een kunstje wagen voor een nieuwe auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry...bij wie ligt de fout??
en waar weet jij van de VEEL MENSEN dit willen..
spreek voor jezelf.. -1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef geen min, maar ik vind dit antwoord eigenlijk niet kloppen.
Wie riskeert zijn nek nou voor een nieuwe auto?
Iedereen die deze route elke dag aflegt,rekent erop dat de stoplichten werken.
Werken ze een keer niet,dan komen sommige mensen voor verrassingen te staan.
Ze weten vaak niet eens wie voorrang heeft,want het wordt een kwestie van geven en nemen.
Maar om er als een gek doorheen te rijden is het domste wat je kunt doen.
Je moet je aanpassen aan de situatie ,ten alle tijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deelnemer in het verkeer dient men zich te houden aan 3 vuistregels.

Aanwijzingen: (verkeersregelaar of agent van politie)

Verkeersregels: (verkeerslichten, verkeerstekens op en boven de weg, (matrix en verkeersborden)

Gedragsregels: Naleving van bovenstaande items.

Aanwijzingen gaan boven verkeersregels en
verkeersregels gaan boven gedragsregels.

Mocht u een defect verkeerslicht tegen komen,
dan staat niets of niemand dat in de weg om dat even te melden.

Toegevoegd na 2 uur:
Ook zonder verkeerslichten dient men te weten of men het recht van doorgaan heeft, op een voorrangsweg rijd of deze nadert of met voorrangskruisingen of (t)splitsingen
weet hoe te handelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord staat in jou avatar: autorijders zijn morons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa... Lezen is ook een kunst. Morons staat er niet. :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moros is een Griekse goed.....God van het noodlot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
griekse God bedoel ik....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach met een beetje fantasie....