Wat zijn goede deelvragen voor m'n pws?

Hoofdvraag: Hoe worden consumenten gemanipuleerd om te miskopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Geur, kleur, licht, plaats in 't schap, afprijzen terwijl 't eigenlijk normale prijzen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zijn dan de deelvragen waar ze om vraagt?
Wat stimuleert een consument om een product te willen

Op welk moment van de maand is een consument het meest bereid iets te kopen

Welke persoon in het huishouden besluit tot een aankop in categorie ...

Welke vorm van marketing is het meest geschikt voor de doelgroep & product
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is miskoop hoe definier je dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe worden consumenten door de wet beschermd tegen miskopen?
Welke groepen consumenten zijn het gevoeligst voor manipulatie?
Welke verschillende soorten manipulatie bestaan er?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe wordt de consument door een bedrijf gemanipuleerd om bijv. bij terughaalacties hen te overtuigen in de toekomst toch hun producten te blijven kopen?

Op welke manieren kan men de consument manipuleren om hun keuze in het voordeel voor het duurdere product te laten bepalen.?

Hoe werkt de psychologische indeling van een winkel en hoe ziet die eruit? In hoeverre is verkoopspsychologie belangrijk?

Hoe kun je de prijsbeleving van de consument manipuleren?

Hoe wordt de consument gevangen in het net van context-reflexen?
amc