Worden de taarten en geschenken die bezorgt worden bij de Koningin eerst onderzocht op gevaarlijke stoffen??

Ik lees net op de telegraaf dat Beatrix jarig is, dus er word weer veel bezorgt bij het paleis.. Maar word het allemaal eerst getest op vergif of andere gevaarlijke stoffen??? Dat vraag ik me af!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ouwe taart (die Bea?)
Amadea
12 jaar geleden
Wordt er echt veel bezorgd? Beatrix viert haar verjaardag toch pas op 30 april?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben al jaren weg uit nederland maar weet 100% zeker dat aan t paleis van alles word bezorgt..
ze viert haar verjaardag vandaag, 30 april viert ze omdat haar moeder prinses Juliana dan verjaarde en ze die dag in ere wilde houden..en omdat t 31 januari te koud is voor te vieren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt Marion.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je bent dan ook wel "een beetje dom"
als je aan de poort van het paleis een taart
ofzo gaat afgeven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alsof Bea die niet zelf haalt bij de HEMA, op haar verjaardag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahaha ...Taart van de Hema....ohh die mis ik wel!!!

Het beste antwoord

De geschenken worden altijd gecontroleerd of er iets gevaarlijks in zit. Maar dat het daadwerkelijk naar iemand van het koningshuis gaat, is zeker niet waar. Alles wordt of vernietigd of retour gezonden. Het is een te groot risico om Beatrix wat te laten eten van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een minnetjesfestijn. al heb ik gelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das leuk, heb je met veel liefde en plezier een paar pannelappen zitten haken voor de koningin, krijg je ze terug. ;(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen min van mij trouwens, ik brei nog even verder aan mijn sjaal voor Alex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar het is te begrijpen. Er zijn veel mensen die een lekker taartje willen bakken voor Bea, maar er zijn zat mensen die het anders zouden willen aanpakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha een sjaal is zeker nodig deze koude tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit wat in ...bedankt.,:-))

Andere antwoorden (2)

Als het echt naar haar toe gaat zal het uiteraard gecontroleerd worden, maar alles controleren kost veel tijd en moeite dus ben bang dat het allemaal vernietigd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je mal.
De hele santekraam aan pruts- fruts- en kriebelwerk wordt linea recta de container ingemikt.
Etenswaren voorop.

Soms gaat er nog wel eens iets naar bejaardentehuizen en instellingen, maar veruit het meeste wordt direct achter de rodondenderons gesodemieterd.

Rommel die nog weggegeven wordt aan instellingen zijn al duidelijk ongevaarlijk, anders gaat het er niet naar toe.
Dingen waar twijfel over is gaat sowieso direct weg.
Er wordt daarom verder niet gecontroleerd of onderzocht.

Info van een kennis die jarenlang 'gediend' heeft op paleis Soestdijk.
De vriendelijke zenders van alle prachtige cadeaus kregen in die tijd trouwens wel altijd een (standaard) bedankbriefje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jee das ook maar ondankbaar dan... Lol achter de rododendrons .. Te weten dat ze in de winter niet bloeien .. Zie je vanaf de oprit alles liggen dan haha
Amadea
12 jaar geleden
Wat een sneue geldverspilling is dat dan...