Was ''Mevrouw Honhoff'' echt de eerste uitzendkracht van Randstad?

Net alwéér die reclame van Randstad gezien, dat ieder daarmee verbonden is. De reclame eindigt met het beeld van 50 jaar geleden van een vrouw op een fiets die de eerste uitzendkracht van Randstad was, mevrouw Honhoff. Maar was zij echt de eerste uitzendkracht of was het heel iemand anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja
Wereldwijde groei
In 1960 omvat de wereld van Randstad niet meer dan een oude fiets, twee studentenkamers en vijfhonderd gulden. Oprichter Frits Goldschmeding, heeft echter grootse plannen. Flexibel werk bestaat dan nog nauwelijks. Samen met een studievriend besluit hij een uitzendbureau te beginnen.
Op de oude typemachine van zijn vader tikken ze hun eerste reclamefolder voor Uitzendbureau Amstelveen. Twee dagen later krijgen ze hun eerste opdracht en die weten de twee direct te vervullen. Mevrouw Honhoff wordt als eerste uitzendkracht van Randstad op de fiets naar haar werk gebracht.

Toegevoegd na 49 seconden:
lees maar het verslag erover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjips je bent me net voor ;) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohh oke
ik dacht van mezelf dat ik traag was want had eerst nog t hele artikel gelezen omdat ik de reclame niet ken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij hetzelfde, ik had ook geen benul van die reclame (ik zie nooit reclame) ;) Netjes verdient zo alsnog hé haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja mooi hoor..