Leeft Tanja Nijmeijer nog ?

Ze zou mogelijk ( sept 2010 )bij een aanval van het Colombiaanse leger zijn gedood, hierover is gespeculeerd in de pers.
Ook is het mogelijk dat ze is geëxecuteerd door het Farc zelf. Maar het is ook mogelijk dat ze nog leeft !

Wie heeft ( inside ) informatie hierover ?

Toegevoegd na 4 minuten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tanja_Nijmeijer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja dat is natuurlijk gissen.

In iedergeval kwam het DNA niet over een met de vrouw van wie ze dachten dat het Tanja was.

Maar ja of ze leeft dat zal de tijd ons uitwijzen.
Kan lang duren.

Want soms hoor je jaren niks meer en denk je nou het is al over met haar, en dan eens duikt er weer info op.

Dus ik zou zeggen, je hoort het van zelf.... en wanneer dat zal de tijd uitwijzen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hier is nog geen duidelijkheid over.

Er wordt DNA-materiaal van de ouders naar Colombia gestuurd. Dit wordt vergeleken met eventuele stoffelijke overschotten.
Dit is op dit moment de enige manier om echt zekerheid te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorlopig lijkt het er op dat ze niet is omgekomen bij de aanval van vorige maand. Maar niemand weet zeker of ze nog leeft, en ik denk ook niet dat iemand hier op GV contacten heeft binnen de FARC om precies na te gaan wat de status is van Tanja Nijmeijer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ze leeft zeer waarschijnlijk nog, nou ja 'leven'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht ja.. Zou toch uit de meest recente berichtgeving via de pers moeten blijken..

We moeten daar dus maar vanuit gaan..over verdere informatie beschikt momenteel kennelijk niemand hier in Nederland..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is pure speculatie om hierop in te gaan. De enigen die hierop kunnen antwoorden zitten in de Colombiaanse oerwoud...