waar kan je jezelf opgeven voor een m.e. training ?

ik wil graag een keer meedoen aan een m.e. training waar kan dit en wat zijn de eisen enzo i
graag enkel antwoorden van mensen die dit echtweten en niet van die antwoorden als bel de politie school of kijk op google want dat kan ikzelf ook nog wel bedenken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Antwoorden (2)

Voor trainingen van de Mobiele Eenheid zijn soms tegenspelers nodig. Vaak worden hiervoor groepen van verenigingen of sportclubs uitgenodigd.

Er is geen speciale aanmeldprocedure, voor als je als individu mee wil doen aan zo'n oefening. Echter over het algemeen is er wel wat te regelen. Neem gewoon eens contact op met de plaatselijke politie en leg je vraag voor. Ik weet, dit laatste wilde je niet horen, maar toch is het de manier om een en ander te regelen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan iemand die min veranderen in een plus
Ze nemen vaak meteen een hele groep figuranten (bijv. studenten) maar op de volgende site kun je je aanmelden:

http://www.oov-support.nl/figuranten/