voor nederlands een opdracht over opvoedkundige problemen voor tieners. ik heb ook een bron met de mening van een deskundige nodig?

Ik moet voor een werkstuk voor nederlands een opvoedkundig probleem beschrijven en vervolgens uitleggen hoe ik het zou oplossen. Ook heb ik een bron nodig waarin een deskundige(psycholoog, pedagoog, tijdschrift etc) zijn mening over het probleem geeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, begin eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, succes dan maar. Een tip: de reden dat je de opdracht hebt om een bron te gebruiken waarin een deskundige zijn mening geeft, is omdat je moet leren om dergelijke bronnen te zoeken, te vinden, op waarde te beoordelen en correct te gebruiken. Kijk daarom nog eens in je aantekeningen wat je docent eerder heeft gezegd over gebruik van bronnen en vooral ook bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat Suzy zei... De bedoeling van huiswerk is niet dat je het juiste antwoord inlevert, maar dat je het werk ook doet en daardoor ervan leert. Dat leren bereik je niet door anderen (ons) het werk voor je te laten doen. Je hebt straks ook examens en daarbij zul je moeten aanwenden wat je geleerd hebt. Dat lukt niet als alleen anderen van jouw werk leren ;)

Antwoorden (1)

rita kohnstam bij bol.com