vroegkinderlijk trauma dat zich uit in chronische dr en chronische dp (dsnao vorm) heeft dat vaak ook invloed op de zelfredzaamheid in volwassenheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je dit:

Depersonalisatie
Een bewuste ervaring waarbij iemand het eigen lichaam als vreemd, niet vertrouwd of niet echt ervaart.

Derealisatie
Een bewuste ervaring waarin iemand zijn vertrouwde omgeving als vreemd en onvertrouwd ervaart.

Alle vroegkinderlijke trauma's hebben invloed op de zelfredzaamheid in de volwassenheid.

Het gaat er maar om dat je de juiste professionele hulp hebt en leert met het verleden om te gaan.