omdat hij maar 24 uur duurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, het klopt wel. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 gelukkig wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja op zo n vraag kun je geen serieus antwoord geven vind ik
je kunt ook vragen waarom is 1 maar 1 en zijn 2 er 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik zou me dat extra uur kapotvervelen denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgende maand heb je een dag de 25 uur duurt
laatste zaterdag van oktober
Deze vraag is al eens gesteld en heeft als beste antwoord opgeleverd:
http://wetenschap.infonu.nl/diversen/25093-de-dag-verdeling-in-uren-minuten-en-seconden.html
[Dankzij Wimmie]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de aarde in 24 uur een rondje om haar as maakt. Een dag is gelijk aan een rondje van de aarde om haar as.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aarde maakt dan een rondje om zijn as.
Iemand heeft wel bepaalt welke tijdseenheid er aan verbonden is. Anders had het ook 26 uur kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat een etmaal 24 uur duurt. Of eigenlijk iets minder. Volgens wikipedia: 23 uur, 56 minuten en 4,091 seconden.