Zou Jan-Peter echt gelukkig zijn?

Bij iedere gelegenheid als ik de minister president in het openbaar zie optreden denk ik: Ach God, zie 'm nou weer.........., is dit nu onze grote leider. D'r zal maar echt iets katostrofaals gebeuren! Misschien ligt het aan mij, maar hebben jullie dat nou ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ziet die man er dan zo blij uit, nee hij is acteur op de eerste plaats en kletser op de tweede plaats en dan pas politicus...

Hij is niet gelukkig, geloof me maar... Verre van dat... Hij geniet van zijn power, maar dat is geen geluk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gezien zijn achtergrond zou hij het wel eens als een eer kunnen zien dat hij premier mag zijn, en als je voor zoiets gevraagd wordt mag je het niet weigeren. We zien hem natuurlijk ook wel meestal in beeld als er weer stront an de knikker is, daar wordt zelfs JP niet blij van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hij blijft er uit zien als een jongetje dat zijn favoriete onderwijzer (de Meester) mist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neee hij moet niet zeuren of wat dan ook. Hij krijgt genoeg geld om zijn baan te uit te voeren.
Dus of hij gelukkig is, ligt aan hem zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft misschien een moeilijke baan maar krijgt daar ook ruim voldoende geld voor terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat valt heel erg mee hoor...er zijn zat zakenlieden die hetzelfde of een stuk meer verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft zelf die keuze gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij verdient niet eens meer dan de Balkenende-norm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is logisch haha dat hij niet meer verdient want hij is zelf Balkenende. Dus verdient ook niet meer hahahahaha Jij bent echt grappig ;)
Ik wilde dat er meer mensen waren net als jij met die grappige antwoorden.
Ik denk dat het hem veel voldoening geeft. En eerlijk gezegd hebben we het niet zo slecht getroffen denk ik. Liever JP dan zo'n patjepejer (hoe schrijf je dat eigenlijk?) als Berluscoi. Zijn nederige uitstraling heeft ook wel wat, al geeft het vaak een wat onbeholpen indruk. Wat me wel meevalt is dat z'n veters altijd gestrikt zijn op dergelijke gelegenheden... je kan elk moment verwachten dat ie erover struikelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet hij eens een skateboard proberen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Patjepejer schrijf ik ook zo. Ja je hebt gelijk beter JP dan B.
Hij maakt misschien een onbeholpen indruk. Maar waarom zou hij niet gelukkig zijn? Hij is toch MP en heeft veel macht, meer dan menigeen ooit zal krijgen. Hij ontmoet belangrijke mensen, doet veel voor het land. Het kan veel voldoening geven, lijkt mij.