kun je machtig worden zonder geld?

en zonder dat je uit een koninklijke familie komt of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeker, kijk naar de macht die moeder Theresa en Ghandi hadden terwijl ze niet veel geld hadden of van koninklijke bloede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat is machtig en waarom zou je dat willen zijn. Macht is niet te koop en kun je ook niet krijgen het antwoord is dus nee voor 99.999999999999%
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld is wel degelijk macht in onze kapitalistische wereld waarin alles om geld gaat. Over de definitie van macht kunnen we discussieren.
'Kennis is macht' is z'n mooi oud gezegde.
Als je 't zo bekijkt heeft dus macht dus eigenlijk niets met geld te maken; er zijn meerdere manieren om mensen voor je te winnen.