Waaraan kun je zien dat iemand iets uitstraalt?

Soms lachen de mensen wel maar je kunt meteen zien of het echt is of niet.Er is dus iets wat uitstraling moet geven om ons duidelijk te maken of het echt is of gespeeld.
Soms kunnen mensen boos kijken ook dan merk je dat het echt is of gespeeld.
Soms loop je op straat en iedereen zegt je gedag de volgende dag loop je op straat en iedereen lijkt wel inzich zelf verdiept en niemand kijkt.Wat straal je dan uit en waar komt dat dan vandaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (8)

ogen!! die vertellen alles.
als je lacht en de ogen trekken niet mee zie je dat meteen.
(met uitzondering van acteurs)
maar daarom hebben pokerspelers ook altijd (of vaak) een zonnebril op)
ogen liegen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ogen verraden veel, maar ook je houding straalt veel uit.
Loop je iets gebogen schouders naar beneden of met je rug recht en je kin omhoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ogen en persoonlijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een groot deel wijt ik aan je eigen gemoedstoestand, als je zelf straalt zal dat door de ander niet zelden worden opgevangen en worden beantwoord.
En natuurlijk ook het weer, als de zon fel schijnt heb je nog een reflectie die e.e.a. versterkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn de kleine specifieke dingen. Zoals het glimmetje in je ogen, het minuscule lachje op je gezicht, het hanekrammetje naast je ogen. Maar ook je houding, je loopt rechtop, zelfverzekerd, met enige snelheid als van plezier. Of iemand uitgeslapen is of hij wallen onder de ogen heeft. enz, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal ogen maar je kan het ook merken aan iemand z'n houding, dat laatste heeft een beetje te maken met arrogantie van sommige mensen, een heleboel mensen leven in een ik wereld en de ene dag als ze een goeie bui hebben groeten ze je wel en als ze een slechte bui hebben zien je niet staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het niet zien. Wat je ziet is subjectief dus door je eigen bewuste en onbewuste interpretatie. Een ander kan heel wat anders zien in de persoon die jij uitstraling vindt hebben.
Het is hetzelfde als bij leugenaars. Die kan je ook niet herkennen. Dat is notoir moeilijk, helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel dingen bewezen die je kan zien:
wanneer mensen liegen knipperen ze vaker met hun ogen
krijgen ze rimpels in hun voorhoofd
zitten ze met hun hand aan hun neus.
gaan ze friebelen
zeggen ze ja; maar schudden ze soms zelfs nee of andersom!
mensen zitten vaak met je voeten naar je toe als ze je aardig vinden.
als je iemand leuk vind krijg je rodere lippen en grotere puppillen
onbewust straal je een hele hoop uit, al wil je dat soms niet..