waarom gebeurt er altijd iets, op momenten dat het echt nietmag/kan..

Bv ik moet vaak lachen of hoesten als ik in een vergadering of congres zit, niet van de spanning want ik ben niet zenuwachtig, ik heb altijd overal jeuk als ik bij de kapper stil moet zitten etc..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Also called the Giggle Loop: http://www.youtube.com/watch?v=-iKjkPgVQcE
leuk fragment uit de serie Coupling.

Het beste antwoord

Op momenten dat het WEL 'mag'/ kan, merk je het eigenlijk niet eens omdat het van die automatische gedragingen zijn. Maar op het moment dat het niet 'mag; en je je er (dus) ook nog eens op gaat focussen, voel je eigenlijk pas dat dat plekje jeukt, dat je moet hoesten, dat je een wind moet laten, noem maar op.
Of het nu krabben bij de kapper, hoesten tijdens een concert of ruften in de rij van de supermarkt is, het gaat meestal zo ongemerkt, dat je er niet bij stilstaat. Kun je het je even niet permitteren, dan gaat dat normaliter kleine gevoel enorme proporties aannemen en kan het zelfs ondraaglijk worden. Maar het ontstaat niet juist op dat moment ; dat type aandrang heb je eigenlijk ongemerkt de hele dag door, en ongemerkt reageer je er dan op de juiste manier op. Waardoor het niet erger wordt of opvalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals wanneer iemand tegen je zegt dat
Je de komende 30 sec. Niet aan een olifant mag denken.. dan denk je er juist aan.. schijnt het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg me nu een jeuk...