Wat is de werkelijke reden dat oud informateur Ruud Lubbers nu ´opeens´ een neen tenzij mening heeft bij deze formatie ( VVD,CDA en gedoog steun PVV)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

AZe weten van gekkigheid niet...wie ze erbij moeten halen...van de oude garde....die allang uit gerangeerd zijn...en niets meer met die partijen te maken hebben in feite...om maar proberen aan te tonen....dat de bevolking volkomen blind is...en uit zijn nek lult...en Wilders erbij! Iedereen ziet wat hij ziet...maar VVD, CDA...en de rest zien HET niet. Beter nog...ze willen het ook niet zien!!! Want ze zijn al te ver...gegaan. En er is geen weg meer terug...Het land ligt al ver uit balans...en kan nog wel hersteld worden...maar dan gaan er een hoop moeilijk doen en tegenstand geven. En zullen dat gooien op discriminatie....dat ze gediscrimineerd worden door Nederland. Nee...het is andersom..Nederland wordt zelf juist gediscrimineerd door diegenen!
Dus het is allemaal een schijn heilig zooitje.. en ze denken dat deze bevolking compleet debiel is en dat ze alles geloven wat die partijen zeggen....wel ...die tijd moge voorbij zijn...en is niet meer. Mensen zijn het zat, vandaag de dag...en willen NOOIT meer onderdrukt worden door wie dan ook.
En nooit meer iets opgedrongen krijgen ...geindoctrineerd worden...met iets of iemand die hij of zij niet wil. Tenzij ze dat zelf willen,,,ongedwongen. Gewoon uit vrije keus.
Gewoon een spel van de partijen om het volk te vermaken.
Zonder dat er rekening gehouden wordt met de onvrede van het volk....Met op een dag...desastreuze gevolgen, ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je de media de laatste tijd heb gevolgd, dan waren de oude cda-prominenten ook niet echt blij met de pvv. En wat denk je van onze vorstin, die is ook geen fan van wilders. Terwijl zij een grote rol speelt in het vormen van een nieuw kabinet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De heer Lubbers was, toen hij nog actief in de politiek was altijd al een zeer wollig figuur geweest. Van daar de uitdrukking: Ik voel me belubberd, van een andere politicus.
Kwestie dus van vos,die wel haren....enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat belubbert komt volgens mij van luppen. Oftewel het 'platte Nederlands voor' castreren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk, maar het sloeg wel op een handeling/uitlating van Lubbers. Bij ons in de Achterhoek spreekt men overigens van lubben en niet van luppen. Zal wel streekgebonden zijn,maar het resultaat is het zelfde.
De werkelijke reden is duidelijk, hij wil niet dat het CDA met de PVV gaat regeren (ook niet met alleen gedoogsteun) en nu een formatie steeds verder vordert, zoekt hij de media om zijn mening te verkondigen. Het CDA had gewoon direct duidelijk moeten zijn om niet met een figuur als Wilders te willen regeren, net zoals de PvdA dit heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De werkelijke reden zal ie alleen zelf weten. Maar misschien schrikt ie een beetje van het gedrag van Wilders de laatste tijd, die nu nog wat meer 'ik doe mee met de groten dus m'n bek mag ook nog groter zijn' doet.
Daarnaast de onvrede in het CDA en wie weet wat er broeit in de formatiegesprekken.