Wat moet er gebeuren met de omgewaaide boom van anne frank

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt er niks meer aan, aangezien hij al vanaf 2007 ziek was, hij zal naar de stort gebracht worden en daar worden verbrand. Er zijn wel plannen om een nieuwe boom neer te zetten.

gewoon afvoeren vrees ik, hij is rot en vermolmd. de anne frankstichting heeft de afgelopen jaren driftig kastanjes van deze boom verzameld, dus er zijn al heel wat jonge loten die afstammen van deze boom, en daar zullen we het nu mee moeten doen.

Ik lees net dat souvenierjagers al aan het sprokkelen zijn. Hij kan natuurlijk uitstekend in stukjes verkocht worden, ala de Berlijnse Muur. Helemaal als het geld voor een goed doel wordt gebruikt bij de Anne Frankstichting. Toegevoegd na 4 minuten: Op Marktplaats worden al stukken van de boom te koop aangeboden. Nog geen half uur nadat de boom omging, stond een stuk ervan te koop op de site. "Origineel stuk van de Anne Frankboom die net is neergegaan!'', staat in de, inmiddels verwijderde, advertentie. Het stuk dat te koop wordt aangeboden, is ongeveer 30 centimeter lang. Bij de advertentie staan meerdere foto's van een omgevallen boom. Op één afbeelding staat er een lachende dame naast.

In stukken gezaagd en afgevoerd. Verder natuurlijk niets.

Dat hij vroeg of laat zou omwaaien was natuurlijk een feit. Drie jaar geleden was al bekend dat hij ziek was. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd. Toegevoegd na 2 minuten: En verder is het gewoon een boom. Jammer dan. Anne Frank wordt heus niet vergeten nu de boom er niet meer is.

ik wil wel een stuk voor de open haard.

een keer over ophouden .... het is bij mij om de hoek en het was een oude rotte kastanjeboom ... klaar ...ze zeiden dat de boom rot was en gisterren kregen ze gelijk ... nu ophouden , en ZEKER niet de stronk bewaren .... wat dan , word zeker ook een monument ..... heb helemaal niks tegen Anna Frank , wel tegen `three-huggers`...