tot welk maximaal bedrag betaald de allrisk autoverzekering uit aan schade aan derden

Bijna v brienennoordbrug door mijn schuld geramd door smidtak drijvende kraan.

Toegevoegd na 6 dagen:
Meer dan 10 miljoen euro schade kan zo maar gebeuren
Zijn de verzekeringmaatschappijen ook niet verzekerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn verzekering dekt tot 5 miljoen euro.

Antwoorden (2)

Het maximaal uitkerende bedrag ligt eraan welke verzekering je hebt afgesloten.
Dit kun je nalezen in je polis.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk in je verzekeringspolis naar de dekking. In de meeste gevallen is de dekking volgens mij tot een bedrag van €1.000.000,-