Kun je met een Chileens rijbewijs een internationaal rijbewijs aanvragen in Amsterdam, wanneer je daar geregistreerd staat en woonzaam bent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Chileense documenten in Nederland

Een officieel Chileens document is pas geldig voor de Nederlandse autoriteiten en die van Aruba en de Nederlandse Antillen als het is gelegaliseerd. Voor de legalisatie van een geboortebewijs, huwelijksakte, en dergelijke dient U zich te wenden tot de volgende instanties (in de aangegeven volgorde):
1.
Burgerlijke Stand, Huerfanos 1570, 2e verdieping, Afdeling Legalisaties

2.
Ministerie van Justitie, Moneda 1155, 1e verdieping, Afdeling Legalisaties

3.
Ministerie van Buitenlandse Zaken, Agustinas 1320, 1e verdieping, Afdeling Legalisaties

4.
Nederlandse Ambassade te Santiago de Chile, Av. Apoquindo 3500, 13e verdieping, Las Condes. Openingstijden: maandag t/m donderdag van 09:00 uur tot 12:30 uur. Op vrijdag is de consulaire afdeling gesloten voor het publiek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Chileense ambassade is in Den Haag.

Er is een consulaat in Amsterdam:
Voor informatie en vragen over administratieve zaken, (dus ook het omzetten van een rijbewijs)
burgerlijke stand, visa, notariële kwesties en militaire dienst, kan men zich wenden tot het Consulaat Generaal van Chili in Amsterdam of Rotterdam.

Consulaat in Amsterdam

Stadhouderskade 2
1054 ES Amsterdam
Telefoon (020) 6120086
Telefax (020) 6852486

http://www.echile.nl/