Wat is het e-mailadres van de Australische ambassade in Nederland?

Ik ging naar de site van de Australische ambassade en dan vind je ergens 'e-mail ons' of iets dergelijks. Maar als je daar op klikt dan wordt automatisch je Outlook of Entourage geopend. Mijn computer loopt dan vast omdat er iets mis is met mijn Entourage. Dus kan iemand dat even opzoeken voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

austemb_thehague@dfat.gov.au

Als je op de link van de email gaat staan en dan rechts klikken met de muis krijg je de optie kopieer emailadres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Australian Embassy in The Hague, Netherlands send edits
Carnegielaan 4
The Hague 2517 KH
Netherlands
City: The Hague
Phone: +31 (0)70 310 82 00
Fax: +31 (0)70 310 78 63
Web Site: http://www.netherlands.embassy.gov.au/
Email: austemb_thehague@dfat.gov.au
Office Hours: Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm