Van welke gebeurtenissen worden er ergens op de wereld geheime documenten bewaard?

Ik weet van de moord op John F Kennedy dat er gegevens bewaard zijn, die pas na x aantal jaar vrijgegeven mogen worden. O.a zijn hersenen.

Zijn er meer van dit soort gebeurtenissen waarvan de documenten voor een x aantal jaar bewaard moet blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op deze site on vele andere kan je lezen dat de hersenen van Kennedy al een tijdje spoorloos zijn. Ze kunnen niet vrijgegeven worden omdat "niemand weet waar ze zijn". Het schijnt zoom problemen en vragen over de headshot te vermijden. Ik heb in een documtaire een MD zien verklaren dat "de arts die de autopsie op Kennedy heeft gedaan nog NOOIT eerder een autopsie op een gunshot fataly heeft gedaan. Is dat niet ongelofelijk! De belangrijkste autopsie van de Amerikaanse geschiedenis is gedaan door een rookie!! Blows my mind! Wilde ik ff delen.

Toegevoegd na 52 seconden:
http://whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/JFK/jfk.html
http://mcadams.posc.mu.edu/brain.txt
http://www.jfk-online.com/jfk100destroy.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van de oorlog in Irak zijn door WikiLeaks wel 70.000 bestanden vrijgegeven, maar er zijn nog genoeg bestanden die nog bewaard zijn om slechterikken van een straf te behoeden...

Toegevoegd na 3 minuten:
Irak=Afghanistan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat er over de Maria-verschijningen in Lourdes, ook nog het een en ander achter slot en grendel ligt.
En over Mata Hari
anneliez
13 jaar geleden
Reken er op, dat er van de gebeurtenissen in Roswell zeer veel documenten,foto's en films achter slot & grendel liggen. Ik hoop nog mee te maken,dat ze vrijgegeven worden.
Dan komt de/het(broodje)aap uit de mouw!