Kun je in Eindhoven strippenkaart gebruiken? Of gewoon een kaartje kopen in de bus?

Ik reis nooit met de bus dus heb geen idee. Schijnt dat e strippenkaart niet meer bestaat???

Toegevoegd na 58 minuten:
Wat is het goedkoopste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan een strippenkaart gebruiken. (Wel vantevoren aanschaffen)
Voor 3 euro koop je in de bus een dagkaartje waarmee je de hele dag onbeperkt kan bussen in Noord Brabant.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je meer dan 1 busrit per dag maakt, is een dagkaartje het goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie bron: op sommige plekken is alleen ov-chip gelden en op andere plekken kan je je strippenkaart nog gebruiken…
Toegevoegd na 1 minuut:
Je ziet een kaartje en een tabel. In de tabel staan sterretjes bij regio’s waar de strippenkaart niet meer te gebruiken is. Rotterdam en Amsterdam met name dus…

(met dank aan gertdejong)