Bij welke studie, aan de Rijksuniversiteit in Groningen kan je veel reizen en heeft het te maken met international business?

Een vriendin van me woont in Noorwegen, spreekt wel Nederlands, en wil volgend jaar in Groningen studeren, ze heeft het zelf over International Business en Languages. Dat bestaat niet helemaal in Groningen. Welke studie is zoiets en kan je ook nog een beetje mee reizen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn heel veel opleidingen te doen aan de Rijksuniversiteit in Groningen.

Misschien is Internationale betrekkingen en Internationale organisatie iets voor haar?

Of International Business en Management?

Ik heb hierbij een aantal bronnen bij gekopieerd misschien brengt het je wat op ideetjes