Hoe kan het dat het er de afgelopen week zoveel gebieden overstromen?

In Duitsland, Polen, Tsjechië, Pakistan, China en India. Hoe kan het dat het de afgelopen week zoveel is overstroomd over zo'n uiteenlopend gebied?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

El Nino is bezig heb ik op t.v. gehoord. Het ligt aan de opwarming van de aarde. Grotere warmte zorgt voor meer condensatie wat weer zorgt voor meer regen enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Regen, regen en nog meer regen. De natuur laat zich niet sturen.
13 jaar geleden
Het EK voetballen wordt in 2012 georganiseerd door Oekraine en Polen.
Hierdoor heeft vooral Polen verkeerd bezuinigd. i.p.v. het verbeteren van de infrastructuur om het water te keren moeten er stadions gebouwd worden. Stom stom stom.
Resultaat is de zoveelste overstroming.