Hoeveel kost een grote Recycle container?

Ik vraag me af hoeveel een Reclycle container? En dan bedoel ik echt een hele grote... Eentje waar je dan lampen enzo in gooit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Containers kan je beter 'bestellen' bij afvalverwerkingsbedrijf, bijv Ganzewinkel. Zij zorgen dan ook voor het ophalen en verwerken van het afval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier bij de gamma (in Zutphen.) €500 voor 1 week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zeer afhankelijk van de locatie.
Bij ons kost het 70 euro om te laten plaatsen & halen (Container: 12 kuub). Dan betaal je 1 euro per dag 'stageld'. Vervolgend wordt de container gewogen en betaal te per ton gewicht van het afval, bv voor bouw afval 10 euro per ton.