Het gemakkelijkst is een korte vragenlijst maken en mensen vragen of ze die willen beantwoorden.
De actie vorm is dan en enquete.
Je begint het gesprek dan met de eerste vraag, of een inleidende vraag.

De vragen van je enquete, 1 tot 3 stuks, vragen natuurlijk naar de belangrijkste punten van jouw partij.

Daarnaast kun je een folder maken, een half A4'tje met opnieuw de actiepunten van jouw partij. Zorg dat vragen en actiepunten een beetje op elkaar zijn afgestemd, dan herkennen de mensen die de folder zien de onderwerpen van de vragen.
Deze folder kun je ook aanbieden aan mensen die geen vragen willen beantwoorden.

Als je mensen vragen stelt, moet je ze zo veel mogelijk aankijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Folders uitdelen in de stad, mensen interviewen of een vraag stellen rondom een stelling, een spandoek maken, een mail rondsturen, presentjes uitdelen, flyers ophangen in de school of buiten de school,een filmpje zelf maken en op socialmedia plaatsen, slogans promoten dmv een liedje, er zijn wel honderdduizend mogelijkheden. Ik hoop dat je iets hebt aan 1 van bovenstaande antwoorden.