Zou je van een robot, die een perfecte kopie van een mens is, kunnen houden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een robot is een robot daar kan je geen liefde aan geven of van krijgen. Ik heb het liever van een echt mens.

voor mensen die moeite hebben met de algemene omgang met mensen zou het een perfecte uitkomst zijn. Helemaal als deze robots ook menselijke emoties kunnen tonen. Heb al gezien bij Reportage dat mensen houden van hun sexpop (hoe gek kun je het bedenken) dus ik denk ook wel dat er mensen gek genoeg zijn om van een replica van een mens te kunnen houden. Maar ik denk dat het overgrote deel van de mensheid toch wel doorheeft dat de emoties die deze robot zal tonen, gefabriceerd zijn en nooit helemaal echt zullen voelen.

het is maar net wat je ervan verwacht.liefde hoef je er in ieder geval niet van te verwachten.en houden van is toch vragen om....

Als het echte en perfecte kopie zou zijn, zou je geen verschil moeten merken, is het dan nog een robot of meer een kloon? Kijk ook hier eens: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.836992

Als het een perfecte kopie is,dan denk ik van wel. Er zijn mensen die houden ook van hun auto,dus hebben ze met een robotmens ook geen moeite

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100