je hebt 315 wietplantjes in 2 kamers staan en je bent opgepakt daarvoor. hoelang moet je dan vastzitten of hoe hoog word je boete?

mijn buren zijn gisteren opgepakt omdat ze wietplantage hadden boven in 2 kamers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@flapoortje: iemand moet het doen. Wat dacht je dan, dat dat alleen gebeurde in verlaten fabriekspanden in het slechte deel van een overslaghaven?

Antwoorden (3)

Dat ligt aan de rechter... En als ze pech hebben, zijn ze ook nog eens hun woning kwijt. Zelf, zou ik ze liever niet als buren hebben. Hoge crapuul gehalte en ook nog eens brandgevaarlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maximaal 2600 euro en taakstraffen tot 120 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
160 uur werkstraf en evt ontneming van wederrechelijk verkregen voordeel. Dus als je er al aan verdiend zou hebben proberen ze dat geld terug te krijgen.