Een LBC kijkt goed naar wat jouw kwaliteiten zijn en zorgt voor een traject op maat. Maar kijkt ook verder dan wat jij aangeeft, gaat dieper in op de antwoorden die je geeft en kan zo een kant ontdekken waar jij helemaal geschikt voor bent, maar dat zelf gewoon nog niet weet.

De eisen die ik stel zijn heel simpel: zorg voor een goede begeleiding tijdens mijn zoektocht naar een goede en geschikte baan, die mij op het lijf is geschreven. Dat de LBC niet zijn/haar gedachte aan mij opdringt, maar het me zelf laat inzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat deze met gezond verstand kan nadenken, niet zweverig is, en beseft dat elk vakgebied speciaal kan zijn. Bij voorkeur moet deze persoon een loopbaan hebben [gehad] in mijn vakgebied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede coach is iemand die geen antwoorden geeft maar iemand die door vragen te stellen iemand anders zelf op het antwoord kan laten komen.