Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Een LBC kijkt goed naar wat jouw kwaliteiten zijn en zorgt voor een traject op maat. Maar kijkt ook verder dan wat jij aangeeft, gaat dieper in op de antwoorden die je geeft en kan zo een kant ontdekken waar jij helemaal geschikt voor bent, maar dat zelf gewoon nog niet weet.

De eisen die ik stel zijn heel simpel: zorg voor een goede begeleiding tijdens mijn zoektocht naar een goede en geschikte baan, die mij op het lijf is geschreven. Dat de LBC niet zijn/haar gedachte aan mij opdringt, maar het me zelf laat inzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat deze met gezond verstand kan nadenken, niet zweverig is, en beseft dat elk vakgebied speciaal kan zijn. Bij voorkeur moet deze persoon een loopbaan hebben [gehad] in mijn vakgebied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede coach is iemand die geen antwoorden geeft maar iemand die door vragen te stellen iemand anders zelf op het antwoord kan laten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding