Ik wil een brief sturen naar het buitenland en eveneens een brief ontvangen uit het buitenland. Hoe moet dat?

Hoe zit dat met:
Adressen, postcodes
Naam van ontvanger
Naam van zender
Postzegels??

Het land waar het naartoe gaat is overigens Turkije.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

op onderstaande link staat alles haarfijn uitgelegd
en anders even naar het postkantoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Precies zoals je hier ook een brief in Nederland stuurt.

Naam en Achternaam
Adres en postcode
Stad
Land

Vermeld op de achterkant van de envelop je eigen postcode en huisnummer. Zo kan het altijd terugbezorgd worden als er iets mis is.

Wat betreft postzegels, kun je het beste je brief op het postkantoor afgeven. Turkije valt volgens mij buiten Europa en kost dus 0,95 cent. Maar ik weet het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierboven heb je al uitstekende tips! Hou er wel rekening mee dat de post beduidend langer onderweg kan / zal zijn, dan binnenlandse stukken. Maar als je voor priority kiest (wat duurder) scheelt dat weer een dag of wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon het adres erop zetten wat je van de ontvanger krijgt, en voor de frankering even langs het postkantoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt met:" ik wil hem ontvangen", ik wil zeker weten dat ik die brief terugkrijg, dus ik wil een voorgefrankeerde enveloppe meesturen, dat kan niet. In Turkije plakt onze Bea niet. Of daar een andere mogelijkheid voor is zul je op het postkantoor moeten vragen, of bellen naar de klantenservice
anneliez