Dat ligt aan wat je gaat doen, ik kan je verzekeren, de gesprekken zullen anders zijn en je zult misschien nieuwe mensen ontmoeten. Maar soms vindt je wel iets terug van die dag ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja. Morgen is een nieuwe dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen is exact hetzelfde als vandaag of gisteren, maar JIJ zult het totaal anders ervaren. Ervaringen zijn eindig. Ze worden geboren en sterven weer. Jij, in de kern, bent onaantastbaar en oneindig en daarvoor constant dezelfde, net als het leven zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In zoverre dat als je voldoende nachtrust heb gehad,je weer nieuwe energie hebt om er weer wat van te maken.
En dan ziet het er toch weer anders uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In overdragelijke zin wel 'Morgen is een nieuwe dag en zul je alles in een ander daglicht zien'. Maar feitelijk is morgen alles zoals vandaag, op details na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je pas echt antwoord op geven,als morgen is geworden,omdat je nooit van tevoren weet,wat morgen je brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand weet precies wat er morgen is, kan bijna het zelfde zijn als vandaag, maar kan ook totaal anders zijn.
Morgen is altijd anders als vandaag,geen dag is hetzelfde.