Heeft iemand iets gehoord of gelezen over Mariton-air travel i.v.m het verdwijnen van de eigenaar met medeneming van het geld van de tickets?

Heb daar ook een vlucht geboekt, nu is blijkbaar de eigenaar er vandoor met het geld van de tickets van een hoop mensen,die dus nu zonder een ticket zitten.Ik ben gisteren naar Schiphol geweest naar de balie van Cathay Pacific en na even kijken in de computer bleek inderdaad dat ik alleen nog maar een reservering heb voor twee tickets en nog geen tickets voor mij zijn uitgeprint/uitgegeven omdat er nog niet is betaald.Het geld is al op 07-06-2010 overgemaakt. Ik hoor hier niets over op t.v of lees iets in de krant.heb intussen wel iets gevonden op internet(reisstart.nl/filippijnen) en daar begrijp ik uit dat het goed fout zit. Ik begrijp dat dit eigenlijk geen vraag maar meer een oproep om informatie,maar ik ga morgen naar Triport Schiphol; naar het hoofdkatoor van Cathay Pacific en wil graag zoveel mogelijk informatie meenemen,vandaar mijn vraag/verzoek aan de moderators om deze vraag te laten staan. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op onderstaand forum wordt ingegaan op deze ellende. Misschien heb je er wat aan. Succes!