Wat heeft rensks gisteravond in de lucht gezien,wat wij schijnbaar gemist hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie is rensks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of zoiets, vraag is verwijderd,dacht dat de naam zo geschreven werd. Hij/zij vroeg of we vanavond weer het zelfde zouden zien als gisteravond als we naar de lucht kijken. Misschien wel een UFO van de Sagitariaanse Federatie!

Het beste antwoord

Er zijn momenteel 3 planeten goed zichtbaar kort na zonsopgang; Venus, Mars, en Saturnus. Deze zitten redelijk bij elkaar, en de maan zit er ook nog in de buurt. Het kan zijn dat zij het hier over had.

Toegevoegd na 13 minuten:
Sorry, niet na zonsopgang (dan zie je natuurlijk vooral zon), maar vlak na zonsondergang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou ik niet, maar eindelijk via jou vraag een antwoord, toch vanavond maar eens kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23637
3 planeten op een rij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsik het goed begrijp Eef, is er vanavond niets meer te zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteravond was de lucht hier ook enorm roodachtig,maar ik heb er niet zo op gelet.
vanavond is het meer bewolk achtig.