Omdat ze duur zijn & kwetsbaar. Winkelwagentjes zijn een van de grootste kostenposten voor een supermarkt, qua criminele schade. Om zoveel mogelijk de leeftijd van wagentjes uit te breiden maken ze ze zo eenvoudig & stek mogelijk.
Een rem is nauwelijks zo te maken dat het niet makkelijk kapot kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lijkt me goed idee voor beste idee van nl.
Ik moet ook altijd voorkomen dat de kar tegen mijn auto knalt. Heel irritant.
Er zit geen rem op omdat ze die vergeten zijn, ze denken alleen aan hoe het wagentje rijdt in hun winkel, buiten is niet van belang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De productiekosten worden dan waarschijnlijk veel te hoog. Tip: neem achter in de auto een plankje mee zo breed dat je beide wielen ermee tegen kunt houden. Dan leg je dat er even achter!

Toegevoegd na 2 minuten:
breed moet lang zijn, natuurlijk
Amadea
13 jaar geleden
Er zit in mijn buurt wél een rem op winkelwagentjes
die dienen om te voorkomen dat je ze ongevraagd mee ergens naar toe neemt.
ze rijden daardoor heel stroef
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De winkelier heeft er geen enkel belang bij of jouw auto al dan niet beschadigd wordt..

Zijn enige belang is..dat jij bij hem koopt..en voor de rest zoek je het zelf maar uit..begrijp je wel?

Gr. Ton