Ik woon in t zuiden... Hoe breng ik de komende warme dagen t rustigst en koelst door?

Waar t morgen en zaterdag 35 tot 37 grd.word met de nodige luchtvervuiling. Hoe breng ik die dagen t rustigst en koelst door?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik de antwoorden lees vraag ik me af of niemand hoeft te werken? Naar het bos, binnen blijven, niks doen, het zwembad, slapen tussen 14 en 16 uur, je niet druk maken .......... :)

Het beste antwoord

Vroeg beginnen, tussen 14:00 en 16:00 slapen onder een ventilator. S'morgens goed uitluchten, gordijnen en luxaflex dicht houden daarna. Geen warme lucht binnenlaten. Hou het donker. Veel drinken, natte handdoek in de nek. Af en toe een douche nemen, gaat wel lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slapen onder een ventilator!!!!
weet je hoe slecht dat dat is........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja inderdaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kirsten houdt van wind! Maar de kans op een stijve en pijnlijke nek is zeer wel aanwezig, door die fan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welnee ik slaap al dagen met de ventilator aan en heb nergens last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik ga gerust met de ventilator aanslapen en anders ga ik buiten in de tuin liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kheb eerder n styve nek als k op de bank in slaap val : ) maar van n ventilater echt niet hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx voor je antwoord! De warmte buiten houden is n absolute aanrader! Heerlyk!! Grtjs

Andere antwoorden (6)

Zoek een schaduwplek onder een boom uit en ga daar heerlijk relaxen. Dat doe ik deze warme dagen ook en dat bevalt me prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink erg veel (geen alcohol, water), blijf binnen en doe vooral niks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door lekker naar t zwembad te gaan
parasolletje mee.. koelbox met koud drinken..
en regelmatig je eigen afkoelen in het water..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustig in de schaduw of binnen blijven, je niet druk maken (ook niet over de hitte) en bedenken dat t hete weer nooit zo lang aanhoudt
anneliez
13 jaar geleden
lekker onder een boom gaan zitten of onder een parasol met een lekker koud drankje en een boekje zo kom je je vakantie makkelijk door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als anders, alleen in een lagere versnelling.
Goed drinken.